علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 179674
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 BDO

"لیزا اشتون" هم انتقام گرفت ، هم قهرمان شد!!

تاریخ انتشار : 22 دى 1392 ساعت 14:19

شنبه شب ، در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان 2014 BDO در بخش بانوان ، "لیزا اشتون" با شکست "دیتا هدمن" به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

گروه ترجمه-حسین خسروی- بعد از ظهر دیروز،"لیزا اشتون" در تکرار فینال سال گذشته این بار در بازی نیمه پایانی مسابقات به مصاف "آناستازیا دابرومیسلووا" رفت و این بار با شکست 2-1 (ست) حریف خود ، ضمن راهیابی به دیدار پایانی برای دومین سال پیاپی ، انتقام شکست سال گذشته در فینال را از "آناستازیا" گرفت. در این دیدار مهیج و دیدنی ، "آناستازیا" ست اول را قاطعانه در 3 لگ پیاپی به سود خود به پایان برد. در ست دوم نیز قهرمان روس ، 2 بر 1 از حریف خود پیش افتاد و در لگ چهارم در حالی که برای بردن این لگ و مسابقه تنها یک "دبل" نیاز داشت ، موفق به زدن آن نشد و این "لیزا اشتون" بود که ورق را برگرداند!!! "اشتون" که از غفلت "اناستازیا" نهایت استفاده را برده بود ، در ست دوم پیروز میدان لقب گرفت!

در ادامه نیز این "اشتون" بود که ست سوم مسابقه را به سود خود به پایان برد و در مجموع با نتیجه 2 -1 (ست) حریف نامدار خود ، قهرمان 3 دوره مسابقات و  مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و به دیدار نهایی گام نهاد.

در دیگر بازی این مرحله ، "دیتا هدمن" با نتیجه 2-0 و به راحتی بر "ان لوئیس پیترز" غلبه کرد و حریف "اشتون" در دیدار پایانی شد.

اما در دیدار نهایی مسابقات ، "لیزا اشتون" نایب قهرمان سال 2013 و "دیتا هدمن" نایب قهرمان سال 2012 جهان ، برای قهرمانی به مبارزه پرداختند و در پایان این جدال نزدیک و نفس گیر ،در حالی که "هدمن" 2 بر صفر (ست) از حریف پیش و در ست سوم در آستانه فتح جام بود ، همانند "آناستازیا" در زدن "دبل" و اتمام مسابقه ناکام ماند و نهایتا این "اشتون" بود که با برگشتی کم نظیر بازی باخته را با برد عوض کرده و با برتری 3-2 (ست) برای نخستین بار به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت و جام را بالای سر برد.  میانگین score اشتون در این بازی 84.81 بود! (گفتنی است در مسابقات سال گذشته نیز "اشتون" در دور اول "هدمن" را حذف کرده بود!!!)

 

فینالیست ها در بخش آقایان مشخص شدند

در بخش آقایان نیز بازی های مرحله نیمه نهایی برگزار شد و طی آن  "استفن بانتینگ" و "الن نوریس" با غلبه بر حریفان خود برای اولین بار گام به دیدار نهایی این رقابت ها نهادند تا یکشنبه شب 22 دی ماه (12 ژانویه) همگان شاهد یک فینال تمام انگلیسی باشند.

 "استفن بانتینگ" با ارائه نمایشی مقتدرانه ، در مجموع با نتیجه 6 بر 1 (ست) بر هم وطن خود "رابی گرین" غلبه کرد و به راحتی به دیدار نهایی راه یافت. مرد شماره 1 رنکینگ BDO ، در این مسابقه نیز کار خود را با میانگین score 93.12 به پایان برد تا در تمام بازی های خود در این تورنومنت میانگین امتیاز خود را بالای 90 نگه داشته باشد!!!!

اما دیگر بازی این مرحله ، جدال حساس ، جذاب ، دیدنی ، نزدیک و نفس گیر "الن نوریس" و "یان دکر" بود که در پایان این "نوریس" انگلیسی بود که با غلبه بر "دکر" هلندی حریف "بانتینگ" در بازی پایانی شد!!!

"نوریس" که با حذف مدافع عنوان قهرمانی (اسکات ویتس) در دور اول ، عرض اندام کرده بود در این بازی نیز نمایش قابل قبول خود در طول تورنومنت را ادامه داد و نهایتا با میانگین score 92.34 ، با نتیجه 6-5 بر حریف جوان خود غلبه کرد.

میانگین score "نوریس" نیز به مانند "بانتینگ" در تمام بازی های تورنومنت ، بالای 90 بوده است!!!

 

بدیت ترتیب ، امشب (یکشنبه) ، دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2014  BDO، بین "استفن بانتینگ" و "الن نوریس" برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان مسابقات شناخته شود. (دیدار فینال Best of 13 sets خواهد بود)

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com